سردار مجیدی در گفتگو با بسیج:

 رسالت فعالان و روشنگران عرصه فرهنگ و هنر ایجاد شبکه‌سازی مردمی است

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: رسالت فعالان و روشنگران عرصه فرهنگ و هنر را ایجاد شبکه‌سازی مردمی و انجام کار تشکيلاتی اثرگذار است.
کد خبر: ۹۵۷۳۱۶۵
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در حاشیه برگزاری کارگاه توانمندسازی «مثل مصطفی ۲» اظهار کرد: اساس کار بسیج توسط روشنگران و فعالان عرصه فرهنگ و هنر به خصوص مباحث فرهنگی اتفاق می‌افتند.

وی با بیان اینکه در زمان هشت سال دفاع مقدس انجام کارهای جبهه‌ای و تشکیلاتی بسیار هویدا بود، افزود: شهدای فرهنگی از جمله رضیی که در لشکر سید انصارالحسین (ع) بسیار نقش‌آفرینی می‌کردند و در اطراف خرمشهر و عملیات‌ها، رزمندگان به انجام کارهای فرهنگی با روحیه‌ای که در خط مقدم همان کار میدانی و نزدیک بود، انجام می‌دادند و در آن زمان باور انجام کار در خط مقدم بسیار حائز اهمیت بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امروز باید به این باور برسیم که هم اکنون درگیر جنگ تمام عیار ترکیبی هستیم، گفت: اگر مسئولین ما به این فهم و درک برسند که ما در حال حاضر درگیر این نبرد بزرگ هستیم، نقشه و شکل کار را باید به طور دیگری از جمله عملیاتی در خط مقدم تنظیم کنند و در این راستا نیز مسئولین سرشبکه‌های تخصصی فرهنگی و هنری نیز نقش به سزایی دارند.

وی رسالت فعالان و روشنگران عرصه فرهنگ و هنر را ایجاد شبکه‌سازی مردمی و انجام کار تشکيلاتی اثرگذار عنوان کرد و ادامه داد: اگر به صورت انفرادی کار انجام دهیم موفق نخواهیم بود بنابراین کار باید با ایجاد یک شبکه‌سازی مردمی و تشکیلاتی اثرگذار انجام شود تا به موفقیت برسد، در غیر این صورت نمی‌توانیم در عرصه مد نظر اثربخش باشیم.

سردار مجیدی تصریح کرد: ما باید از بستر مردم، اقتدار و قوی شدن را آغاز کنیم، اگر توانستیم در محلات و مساجد شبکه‌سازی مردمی را انجام دادیم موفقیت ما قطعی است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بالقوه دهه مبارک فجر و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در انجام کارهای فرهنگی اظهار کرد: تمام فعالان و روشنگران سرشبکه‌های تخصصی فرهنگی و هنری باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار